Blog
A nyerő podcaststruktúra öt titka
A jó struktúra egy podcast elkészítése során majdnem olyan fontos, mint maga az értékes tartalom. Egy jól kialakított adásstruktúrával - a hallgatókat könnyen be tudod vonni a témába- megkönnyíted az utómunkát - a beszélgetések sokkal gördülékenyebbek lesznek. 1....
Ha van podcasted, legyen Insta profilod is!
Minden második podcast hallgató ugyanis követi a kedvenc podcastereit a közösségi médiában is, ráadásul a legnépszerűbb platform erre az Instagram - ez derült ki a Cumulus Media and Signal Hill Insights őszi podcast felméréséből, aminek az eredményeit nemrég hozták...
Ess neki röntgennel a podcast piacnak!
Rendszeres kérdés, egy új podcast indítás előtt, hogy mit lehet tudni a konkurencia műsorairól? Nos, ez eddig viszonylag nehezen volt meghatározható és sok utánajárást igényelt. Eddig. A We Are Bumper ugyanis bemutatott egy, a (leendő) podcastereknek ELKÉPESZTŐ...
Podcasting? Dehogy, Narrowcasting!
El kell döntened, mit szeretnél: sok milliós hallgatottsággal a legnagyobb hazai podcastot összerakni vagy a szegmensedben akarsz első számú szakértő lenni? Imádom a gondolatot, hogy merjünk nagyot álmodni, de ha a legnagyobbakkal akarsz versenyezni, akkor sajnos...
Podcaster Playbook: avagy lődd az egekbe podcastod hallgatottságát
Minden második-harmadik konzultáción felmerül - teljesen jogosan - a kérdés, hogy oké Milán, lesz egy podcastom, de hogy juttatom el sok emberhez? Senkinek nem mondom, hogy az első adást tízezren fogják hallgatni. Jó, ha van egy 30.000-es listád és kiküldöd rá, talán...
Miért bukik el sok podcast? És mit tegyél, hogy a tiéd sikeres legyen?
Magyarországon 2022-ben 1,5 millió ember hallgatott rendszeresen podcastot (a tavalyi adatok még nem jöttek meg sajnos) és nagyjából 700 kisebb-nagyobb rendszerességgel frissülő podcast csatorna volt. És még többszáz olyan, amit egyszer valaki elkezdett, de nem lett...