Blog

Elképesztően nagyot megy a magyar podcast piac! 

Minden korábbinál részletesebb kutatást közölt az NMHH vagyis a nemzeti média és hírközlési hatóság a magyar podcast piacról, talán az egyik legrészletesebbet, ami készült valaha Magyarországon. Az kiderült belőle, hogy sok tekintetben nagyobb a hazai podcast piac,...

Ha ezt elrontod, egy csomó hallgató észre sem veszi a podcastedet!

Amikor felveszünk egy podcastet, millió dologra odafigyelünk - jó minőségű hang, izgalmas téma, legyen lendülete, de követhető maradjon a hallgatónak, igényes  utómunka és a többi és a többi… És ezt nagyon helyesen is tesszük, ez mind-mind kell egy jó podcast...

Ezért látsz teljesen különböző hallgatottsági statisztikákat a podcast platformokon

Attól függően, hogy hol hostolod (vagyis honnan “küldöd szét a világba”) vállalkozásod podcastjét, különböző statisztikákkal fogsz találkozni. Letöltés, hallgatottság, teljes hallgatottság, elkötelezett hallgató, feliratkozó… Baromi jó érzés, mikor látod, hogy ezek a...
A nyerő podcaststruktúra öt titka

A nyerő podcaststruktúra öt titka

A jó struktúra egy podcast elkészítése során majdnem olyan fontos, mint maga az értékes tartalom. Egy jól kialakított adásstruktúrával - a hallgatókat könnyen be tudod vonni a témába- megkönnyíted az utómunkát - a beszélgetések sokkal gördülékenyebbek lesznek. 1....

Ha van podcasted, legyen Insta profilod is!

Ha van podcasted, legyen Insta profilod is!

Minden második podcast hallgató ugyanis követi a kedvenc podcastereit a közösségi médiában is, ráadásul a legnépszerűbb platform erre az Instagram - ez derült ki a Cumulus Media and Signal Hill Insights őszi podcast felméréséből, aminek az eredményeit nemrég hozták...

Ess neki röntgennel a podcast piacnak! 

Ess neki röntgennel a podcast piacnak! 

Rendszeres kérdés, egy új podcast indítás előtt, hogy mit lehet tudni a konkurencia műsorairól? Nos, ez eddig viszonylag nehezen volt meghatározható és sok utánajárást igényelt. Eddig. A We Are Bumper ugyanis bemutatott egy, a (leendő) podcastereknek ELKÉPESZTŐ...

Podcasting? Dehogy, Narrowcasting!

Podcasting? Dehogy, Narrowcasting!

El kell döntened, mit szeretnél: sok milliós hallgatottsággal a legnagyobb hazai podcastot összerakni vagy a szegmensedben akarsz első számú szakértő lenni? Imádom a gondolatot, hogy merjünk nagyot álmodni, de ha a legnagyobbakkal akarsz versenyezni, akkor sajnos...