Élőben, a legfrissebb híreket szúrja be az AI a podcastokba

01.23.2024

A világ egyik legnagyobb független podcast gyártója az Acast, Ausztrália legnépszerűbb podcastjai közül jónéhányan ők készítenek. Itt vezettek be egy új, mesterséges intelligenciára épülő szolgáltatást. Az Acast Network hallgatói mostantól real time headlineokat hallanak az adásokban, amelyek a news.com.au portálról származnak.

Aaron Matthews, a Creative Fix kreatív részlegének vezetője elmondta, hogy a technológia nemcsak valós időben juttatja el a hírtartalmakat a hallgatókhoz, hanem a hírkategóriák is párosíthatók a releváns podcast műfajokkal.

„Ez a következő lépés egy valóban integrált és személyre szabott tartalomélmény felé, ahol a hallgatók valós időben kapnak releváns híreket az őket leginkább érdeklő témákról” – mondta Matthews.

„A hangproducerek előtt álló hagyományos akadályokat is legyőzi, mivel a legtöbb audiohirdetés készítése időigényes, így ideális a szűkös határidejű produkciókhoz.”

Gina McGrath, a news.com.au marketing vezetője elmondta, hogy a kapcsolat lehetővé teszi olvasóik számára, hogy a legfrissebb hírekről értesüljenek, bárhol is legyenek.

„Ez a fejlesztés megtestesíti márkánk ígéretét, hogy „mindig rajta vagyunk (be on it)”, és úgy juttatjuk el a közönségünk számára fontos híreket, ahogyan azt ők akarják fogyasztani.”

Mit gondoltok? Örülnétek, ha kedvenc podcastjaitok közben a legfrissebb híreket is megtudhatnátok?

tetszett?

Iratkozz fel és mindig közvetlenül megkapod a legfrissebb írásokat a podcastok világából!

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Szerző

Egy Airbus A320-as repülőn ültem, amikor beleszerettem a podcast műfajba. Ez olyan 2013 körül lehetett, Svédországba repültem és az iPodomra töltöttem le egy – azóta sajnos megszűnt – filmes podcastot. Imádtam, itt szippantott be a podcast.

gaspar_milan_podcastsherpa

Kövess a közösségi médiában is!

Olvass tovább

Kapcsolódó

Spotify:több feliratkozó, gyorsabb organikus terjedés?

Spotify:több feliratkozó, gyorsabb organikus terjedés?

Ennek a posztnak az ötletét Ferkai Marcelltől, az Edzőkirályok, a Hatáskeltők és a Tiktokerek podcastok készítőjétől kaptam, innen is köszi! Marci felvetése az volt, hogy vajon a Spotify-on mekkora jelentősége van a feliratkozó számnak a podcastok terjedése...

bővebben
Hekkeld meg az Apple Podcast algoritmusát! 

Hekkeld meg az Apple Podcast algoritmusát! 

Hogy kerülhet előre a keresőben a Te podcastod is? Erre keressük ma a választ, ebben pedig az Ausha podcast marketing ügynökség lesz a segítségünkre. Saját PSO (Podcast Search Optimization) eszközükkel elég alapos elemzést készítettek arról, hogy az Apple Podcast...

bővebben