A világ egyik legnagyobb független podcast gyártója az Acast, Ausztrália legnépszerűbb podcastjai közül jónéhányan ők készítenek. Itt vezettek be egy új, mesterséges intelligenciára épülő szolgáltatást. Az Acast Network hallgatói mostantól real time headlineokat hallanak az adásokban, amelyek a news.com.au portálról származnak.
Aaron Matthews, a Creative Fix kreatív részlegének vezetője elmondta, hogy a technológia nemcsak valós időben juttatja el a hírtartalmakat a hallgatókhoz, hanem a hírkategóriák is párosíthatók a releváns podcast műfajokkal.
„Ez a következő lépés egy valóban integrált és személyre szabott tartalomélmény felé, ahol a hallgatók valós időben kapnak releváns híreket az őket leginkább érdeklő témákról” – mondta Matthews.
„A hangproducerek előtt álló hagyományos akadályokat is legyőzi, mivel a legtöbb audiohirdetés készítése időigényes, így ideális a szűkös határidejű produkciókhoz.”
Gina McGrath, a news.com.au marketing vezetője elmondta, hogy a kapcsolat lehetővé teszi olvasóik számára, hogy a legfrissebb hírekről értesüljenek, bárhol is legyenek.
„Ez a fejlesztés megtestesíti márkánk ígéretét, hogy „mindig rajta vagyunk (be on it)”, és úgy juttatjuk el a közönségünk számára fontos híreket, ahogyan azt ők akarják fogyasztani.”
Mit gondoltok? Örülnétek, ha kedvenc podcastjaitok közben a legfrissebb híreket is megtudhatnátok?